Indmeldelse i Roskilde Fjords Kajakklub:

Hvis du ønsker at blive indmeldt i Roskilde Fjords Kajakklub, har du følgende muligheder:

• Hvis du er frigivet roer fra en anden klub og du har minimum et EEP 2 bevis til tur-kajak, så udfylder du indmeldelses blanketten og sende den til nedenstående.
  • Hvis du er frigivet roer fra en anden klub, men ikke har minimum et EEP 2 bevis til tur-kajak, så skal du enten kontakte en fra bestyrelsen eller en instruktør for at aftale en prøvetur, hvor vi kan vurdere, om du kan blive indmeldt i klubben uden at komme på et begynderkursus først.
  • Hvis du ønsker at lære, at ro kajak så kik under menupunktet Begynderinstruktion, hvor du kan læse mere om begynderinstruktion i RFK.

Du finder indmeldelses blanketten her.

Blanketten åbner i et nyt vindue og kan udfyldes online, men SKAL udskrives og sendes til nedenstående adresse.

Finn Roer Jensen
Frederiksvej 3